استاندار خراسان‌رضوی: شورا‌ها نماد حضور مردم در مدیریت کشور هستند وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است حاجی‌بگلو: اتفاقات جز با همفکری شکل نمی‌گیرد اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد ویدئو | علیزاده: افزایش بودجه مناطق کم برخوردار در شورای ششم امید آفرین بود ویدئو | ضمیری: شورای ششم پس از ۱۶ سال طرح تفصیلی مشهد را به سرانجام رساند ویدئو | دائمی: توجه ویژه به سلامت مردم، هدف شورای ششم در زمان آغاز فعالیت ما بود
سرخط خبرها

دکتر نمکی، وزیر بهداشت وارد مشهد شد

  • کد خبر: ۶۷۴۰۱
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
دکتر نمکی، وزیر بهداشت وارد مشهد شد
سفر دکتر نمکی به خراسان رضوی در شرایطی صورت گرفته که این استان ظرف دو روز اخیر بر اساس آخرین رنگ‌بندی نرم‌افزار ماسک از وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا خارج شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز ۲۷ اردیبهشت به منظور سفری سه روزه به چند شهرستان استان با استقبال استاندار خراسان رضوی وارد مشهد شد.

دکتر سعید نمکی پیش از ظهر دوشنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در خراسان رضوی شرکت می‌کند تا از نزدیک در جریان روند اقدامات پیشگیرانه و درمانی بیماران کووید ۱۹ در این استان قرار گیرد.
وزیر بهداشت همچنین به زیارت حرم مطهر امام رضا مشرف شده و با تولیت آستان قدس رضوی دیدار خواهد کرد.
وی در ادامه برنامه‌های این سفر از عصر امروز با همراهی محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی سفر به شهرستان‌های سبزوار و نیشابور را در این استان آغاز می‌کند.
شرکت در نشست ستاد منطقه‌ای مقابله با کرونا در شهرستان سبزوار، حضور در مراسم پویش ره سلامت در نیشابور همزمان با بزرگداشت روز حکیم عمر خیام نیشابوری و بهره‌برداری از چندین پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان‌های نیشابور و سبزوار از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت در این سفر هستند.

همچنین هیچیک از شهرستان‌های ۳۳ گانه خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار ندارد. شهرستان‌های نیشابور، چناران، کاشمر و گناباد که پیش از این در وضعیت قرمز کرونا داشتند با کاهش تعداد مبتلایان هم‌اینک در وضعیت نارنجی به سر می‌برند.
بر این اساس هم‌اینک شهرستان‌های درگز، قوچان، بینالود، مشهد، تربت‌حیدریه، چناران، کاشمر، سرخس، سبزوار، گناباد و نیشابور در خراسان رضوی وضعیت نارنجی و بقیه شهرستان‌های استان وضعیت زرد شیوع کرونا را تجربه می‌کنند.
۸۰ درصد جمعیت شش میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند. بقیه جمعیت این استان توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام خدمات‌رسانی می‌شوند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->